Lancering Koop Lokaal Campagne

0
594

PAPENDRECHT – Het college van Papendrecht trekt extra geld uit voor ondernemers en bedrijven die zijn getroffen door de coronacrisis om ze een steun in de rug te geven. Naast bestaande regelingen wordt een Koop Lokaal Campagne ingezet, zodat consumenten worden gestimuleerd inkopen in Papendrecht te doen en op die manier onze ondernemers te steunen. Deze campagne is in samenwerking met de Stichting Papendrecht Verrast tot stand gekomen.

Uitingen
Een half jaar lang wordt met verrassende teksten reclame gemaakt op tal van social media kanalen, de website van Papendrecht Verrast, kranten, 3 LED-schermen, driehoeksborden en via de Papendrecht Verrast app. Daarnaast bezoekt de Papendrechtse mascotte ‘Ertje’ een aantal keer de winkelcentra in Papendrecht om promotie te maken en kaarten uit te delen.
Ook wordt aan de ondernemers gevraagd mee te doen aan de campagne. Via de site van Papendrecht Verrast zijn verschillende posters, kaarten en social media uitingen beschikbaar om in een winkel of zaak te hangen, uit te delen en online te delen. Op verschillende momenten, zoals bijvoorbeeld met de feestdagen worden nieuwe verrassende teksten (slogans) beschikbaar gesteld.

Slogan wedstrijd
De eerste teksten zijn al verzonnen, maar de volgende teksten worden slogans vanuit het ‘hart’ van Papendrecht. Er komt een wedstrijd waarbij inwoners en ondernemers uit Papendrecht hun zelfbedachte Koop lokaal teksten in kunnen sturen. De leukste inzendingen worden gebruikt in de campagne en er zijn leuke lokale prijzen mee te winnen. Kijk hiervoor ook op http://www.papendrechtverrast.nl/koop-lokaal/