Brandje in Parkhuis snel geblust; bewoner ademt rook in

0
220
Foto: Het Parkhuis

DORDRECHT – Een brandje heeft er donderdagavond voor gezorgd dat verschillende bewoners van Het Parkhuis in Dordrecht hun woning voor korte tijd moesten verlaten. De brand was waarschijnlijk ontstaan nadat een bewoner een doek of lap op een lamp had gelegd.

Het brandje was snel onder controle, al was er wel veel rook ontstaan. Eén bewoner had rook ingeademd en is volgens een brandweerwoordvoerder kort nagekeken in een ambulance die naar de zorginstelling in Dubbeldam was gesneld.

Dit is een verhaal van onze mediapartner RTV Dordrecht.