Mannen opgepakt na bedreiging met vuurwapen

0
10
De politie hield de verdachten met getrokken wapens aan. © Politie Dordrecht

Drie mannen zijn aangehouden voor bedreiging met een vuurwapen in Dordrecht. Het gaat om een 18-jarige man uit Hendrik-Ido-Ambacht, een 19-jarige man uit Zwijndrecht en een man van 18 uit Dordrecht.

Op de Noordendijk werd een man afgelopen zaterdagavond bedreigd door inzittenden van een auto. Volgens de politie zou de aanleiding zijn geweest dat het slachtoffer naar de auto had gekeken. De politie werd ingeschakeld en vond de mannen in de auto op de Rijksstraatweg, aan de andere kant van Dordrecht. De politie heeft hen met getrokken wapens aangehouden. Later vonden agenten ook nog een wapen in een nabijgelegen sloot. Vermoedelijk had één van de verdachten die weggegooid toen hij de politie zag. Uit onderzoek bleek het te gaan om een airsoftwapen.

Volg ons ook op ons WhatsApp kanaal: https://whatsapp.com/channel/0029VaoRvYF6rsQtr0tBRu3u

Dit bericht verscheen eerder bij onze mediapartner Rijnmond.