
Bij een woning aan de Noordzijde in Oud-Alblas is zaterdagavond de bliksem in de schoorsteen geslagen. De bewoners bleven ongedeerd, meldt Alblasserdamsnieuws.nl. Wel is er schade ontstaan, zoals scheuren in de schoorsteen.
Meerdere buien trokken halverwege de avond over onze streek. Er waren af en toe flinke klappen te horen. Er kwamen ook grote hagelstenen naar beneden.
Dit bericht verscheen eerder bij onze mediapartner Rijnmond.
Volg ons ook op ons WhatsApp kanaal: https://whatsapp.com/channel/0029VaoRvYF6rsQtr0tBRu3u

